Heart Chat Bubble

Shoppat.

Idag var vi som sagt och skulle köpa matsalsbord, men vi kunde inte riktigt bestämma oss för vilka stolar vi skulle ha till så vi skall tillbaka imorgon. Nu har vi dock bestämt oss. Vad det blev får ni förhoppningsvis se imorgon ;) Men jag köpte tre kuddfodral till soffan. Dem har rea på jysk. Men jag måste tillbaka och köpa större fodral till kuddarna jag har hemma. Dem jag köpte idag var lite små. Sen köper jag mindre kuddar till dem fodralen jag köpte istället. Men dem kostade inte många kronor så det är inte så farligt :) Kuddfodralen jag köpte idag kostade liksom 20kr/st. Sen var vi i lite secondhand butiker och kikade. Jag hittade fatet ni kan se nedan. Tänkte ha lite ringar osv på det när vi gjort klart skåpet till sovrummet. Sen köpte jag nya bordstabletter till matsalsbordet. Hittade dock inga fina löpare :( Ni kan se bilder på allting nedan. -- Vid åtta ska vi iväg och grilla! Thomas och Hanna, våra vänner från Skövde är här i helgen. Så vi ska bort till Thomas mamma och grilla ikväll. Mycket trevligt! :) Dagen har gått fort! Men jag klagar inte på det direkt ;) Hoppas ni har en trevlig kväll! PS Jag vet inte om jag måste godkänna kommentarer för att dem skall synas? Har inte sett kommentarer här på länge. Får gå in från datorn och kolla någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bebisdax?

2012-07-14 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback