Heart Chat Bubble

Shopping.

God kväll! Tiden räcker inte alltid till för att blogga, finns en liten tjej som behöver sin mammas uppmärksamhet. :) Idag har min lilla familj varit på stan. Vi tog en fika med Lisa och James. Sen tog vi en sväng på stan. Mamman behövde lite nytt till garderoben. Blev några tshirts, ett linne, ett par shorts och ett par mjukisbyxor. Allt i storlek stort :P Ni ser bild på inköpen nedan. Nästa köp måste bli ny bh. Hatar att köpa bh. Så sjukt jobbigt att prova. Julia fick även två jätte söta klänningar av Lisa och James. Sen köpte jag två bodies och ett par byxor på Lindex förut :) En rosa och en vit samt lila byxor :) När vi kom hem åt vi lite mat (pizza i micro) och gav lillan mat. Sen somnade hon på mitt bröst och jag sov någon timme jag med. Så mysigt <3 Hon har dock varit lite missnöjd under kvällen. Det var hon igår med. Hon tar i för kung och fosterland när hon ska bajsa, hon blir alldeles röd i ansiktet och skriker. Men vi bytte blöja och badade henne sen var hon nöjd ett tag innan det började om igen. Men nu verkar det som att hon somnat hos Tobias. Det gör så fruktansvärt ont i mammahjärtat när hon skriker och jag inte kan trösta henne :( Blir orolig för minsta lilla... Imorgon får vi besök av svärfar med sambo. Ska bli himla kul! Vi ska fira Tobias som fyllde år igår och så ska dem få träffa Julia första gången :) Vi ska äta tårta och bara mysa. -- Igår som sagt så gick vi upp i tid för att kunna åka och handla osv innan lite kalasande på eftermiddagen. Farmor, faster, farbror och fasters pappa var och hälsade på. Alla hade inte träffat Julia ännu. Julia var dock inte på sitt bästa humör på förmiddagen. Men vi hann äta frukost och öppna paket ändå. :) Sen åkte vi iväg och handlade och sådär. Sen kom dem vid 16:30. Jag var jätte trött efter handlandet och en missnöjd tjej. Det var väl typ det som hänt det senaste :P Jag pussar mest på min fina tjej om dagarna <3 Får se om det blir uppdateringar i helgen. Vi har besök hela helgen. På lördag kommer Emelie, Daniel och moster Sussie :) Dem stannar till söndag. Puss!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3388599/images/2012/pic_5011a6dbddf2b305ae00000e.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3388599/images/2012/pic_5011a6dbddf2b305ae00000e.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3388599/images/2012/pic_5011a6efddf2b378c30000a8.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback