Heart Chat Bubble

Smygätare?

Haha, jag känner mig verkligen som en "såndär" som går upp mitt i natten och smygäter för att jag inte vågar äta när någon (min sambo) ser!
Hahah! Har huggt in på godisskålen nu som blev över från igår.
Måste vara en rolig syn att se mig sittandes i soffan med magen och pattarna i vädret vräka i mig en stor tallrik med kinamat och sen hugga in på godiset direkt. Hahahaha skrattar när jag själv tänker på det!

Jag försöker ofta skämta bort min tjockhet/fulhet jag har/känner just nu för då mår jag inte lika dåligt över det :P Dem ska ju ändå bort sen, plus att det för något väldigt bra med sig!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha, oj vad jag känner igen mig i det du skriver! Är precis likadan....

2012-07-01 @ 06:27:21
Postat av: hanna johansson

Hej är jättenyfiken på hur lägenheten ser ut, om du har lust och tid skulle det vara kul med lite bilder :) fast vi kommer ju snart ändå men kan inte hålla mig kram<3

Svar: Jag förstår det ;) Men lägenheten är inte helt klar än nu, fortfarande detaljer som saknas.. Du får nog hålla dig tills ni kommer ;) <3
Lindha Bajrami

2012-07-01 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback