Heart Chat Bubble

Underbara lördag!

God kvällen!
Jag sitter just nu och äter lite kinamat som blev över från igår. Dem andra lämnade jag kvar på Hugo, dem började bli ilte runda om fötterna så att säga ;) Tobias får passa på nu innan det är dags för nedkomst. Jag har inte haft några känningar alls idag så tror inte risken är så stor att det sker ikväll, därför unnar jag honom verkligen lite party :) Det är han väl värd min älskling!
 
Annars har dagen gått i ett, vi har inte varit hemma någonting sedan vi lämnade lägenheten vid 12-13.
Vi började dagen emd lite aqua-golf, det var jätte skoj! Dock svårt. Sen efter det åkte vi ut till Söderköping för att gå på smultronstället, men det var sådan himla lång kö (solen sken ju) så vi struntade idag och bestämde oss för att sätta oss någonstans och äta istället eftersom klockan hunnit bli ca 15:30. Vi satte oss på en restaurang och beställde in god stenugnsbakad pizza! Mums var det! Jag tog en vegetarisk variant med pesto som var supergod. 
 
Medans vi satt och väntade på pizzan så ringde vi och beställde en bowlingbana på Hugo till klockan 19. SÅ efter maten så åkte vi tillbaka in till stan och satte oss på Hugos uteservering tills klockan blev 19. Sen spelade vi i en timma och gick tillbaka ut och satte oss. Dem beställde in några kannor öl och vi satt och snackade skit. Mycket trevligt! :)
Har haft en helt underbar dag med min storebror och hans tjej <3
Jag orkade dock inte längre när klockan var 23 (längtade hem till maten och godisskålen;) så jag åkte hem och dem stannade kvar (med all rätt!). Skall hämta dem sen.
Så nu ska jag äta upp min goda mat sen ska jag hoppa in i en dusch och slänga mig i soffan för att minska på min svullnad om fötterna som är helt otrolig as we speak. Haha. Mina vrister är total obefintliga. Det måste vara för att vi varit igång hela dagen och fötterna inte fått vila något. Dem är inte riktigt vana vid det.
 
Morbror fick även känna sparkarna första gången idag, det var häftigt och mysigt :) <3
 
Ska njuta av maten nu :P
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback