Heart Chat Bubble

Vecka 42.

Idag går jag in i vecka 42. Trevligt. Har haft förvärkar hela dagen, sen imorse. Men nu har den avtagit IGEN! Samma visa som igår med andra ord. Men men. Jag ligger mest i sängen och försöker få någon sammanhängande sömn. För det har det inte blivit något. - Igår var vi med vänner och grillade. Mycket trevligt och gott! Jag var väldigt trött och seg och hade ont så vi åkte hem vid tolv. Under dagen var vi på stan och kilade lite. (fick ta en paus pga värk) Vi köpte presenter till Dino som fyllt år och så handlade vi mat till kvällen och jag köpte kuddar och fodral eftersom det blev fel sist. Vi köpte aldrig bordet pga att vi skall köpa stolar från jysk. Och dem kommer vi inte få hem än på några veckor för de är beställningsvara. Så vi köper bordet när vi har stolarna. Bild kommer då! :) Kommer bli så snyggt! Luddigt inlägg kanske men jag orkar inte mer än så just nu.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Nee men stackare!! Usch va jobbigt både psykiskt och fysiskt det måste va att gå över så:( Hoppas nu att den vill titta ut snarast, och stort lycka till<3

2012-07-16 @ 01:44:48
URL: http://www.meavita.blogg.se
Postat av: Cia

Ett stort Grattis till er lilla dotters ankomst!

2012-07-17 @ 07:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback