Heart Chat Bubble

Dagens (gårdagens?) shopping.

Handlade ju lite på importören som sagt var. Det blev det som är på bilderna nedan.
En vas som jag fullkomligt ÄLSKAR! Kommer bli fin på matsalsbordet som vi planerar att köpa. Fina färger tycker jag. Föll som en fura och är glad att jag köpte den för det var den enda som fanns kvar i den färgkombinationen. Fanns även en i gult och en i blått.
Kostade 39 svenska riksdaler. KAP!

Sen ett durkslag i grön pastell, så fin så. Mina planer är att så småningom köpa nya ugnsformar också då dem vi har nu blivit lite ofräscha med matrester som inte går bort när man diskar. Mestadels utanpå formen och kanterna. Har hittat fina och prisvärda på cervera. Antway, durkslaget kostade 49 svenska riksdaler.

Blev inte så bra bild på vinglasen men ja hoppas ni ser ändå? Dem kostade 15kr/styck. Köpte fyra stycken som ni kan se på bilden.
Är mycket nöjd med mina inköp!

Satan i gatan vad det blåser ute!! Måste ha öppet fönstret lite om nätterna annars blir jag jätte varm. Lite störande nu dock när det blåser så.

Mina fingrar är jätte svullna just nu så det är lite svårt att skriva på iphonen, skriver fel hela tiden haha.
För övrigt er jag inte vad jag gör uppe såhär sent. Både jag och älskling är uppe. Det har inte hänt på flera månader. Vi brukar alltid somna innan tolv annars. Jag sov ju två timmar förut, men Tobias har ju varit vaken hela dagen.
Jag ligger dock i sängen och tänkte försöka sova snart. Ska ju träffa Monkan imorgon och vill inte sova bort dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback