Heart Chat Bubble

Down.

Ja, som rubriken lyder. Är lite down ikväll. Kom från "ingenstans"....
Har färgat håret igen eftersom jag inte blev nöjd igår. Blev inte så nöjd nu heller. Nu är det mörkt igen. Blir så J Ä V L A trött! Vad man än gör och hur man än gör så blir det tamejfan aldrig bra!?!? Jag tycker inte jag passar i någonting längre, varesig det gäller kläder eller hårfärg... Vet inte vad jag är ute efter heller riktigt, just eftersom jag inte passar i NÅGOT! Då blir det ännu svårare. MEN Nuder jag leva med hårfärgen som den är. Tänker inte färga seger tredje gången. Då lär det bli svart till slut.
Bokade i allafall frisör tid hos bästa Viktoria på Barberarn, fick en tid den 15 juni klockan 17! Ska passa på att fixa brynen också, hon är grym på det! Det är hennes sista vecka då, sen går hon på mammaledigheten. Så måste passa på :)
Hoppas hon kan få mig att känna mig liiiiite finare. Kanske kan rådfråga henne angående hårfärg också. Vad hon tycker jag passar i osv.

Åh, längtar så till imorgon när vi ska till bm. Få prata lite med henne :)
Känns som att jag är nere mest hela tiden, vet inte om det är extra mycket hormoner mot slutet? Hmm.. Jaja.
Ska snart lägga mig så det kan bli en ny dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback