Heart Chat Bubble

Dumma blogg!

Jag sitter och skriver från datorn nu eftersom jag inte kommer in på bloggen från appen på mobilen! Måttligt störande.. Får se om det ändrar sig under dagen. Tycker som bekant det är smidigare att skriva från mobilen för det är lättare att ladda upp bilder då, men men =P

Sov lääänge idag, till klockan 11. Känner mig aldrig utvilad nu för tiden. Kanske är för att jag vaknar stup i kvarten och skall vända mig eller gå på toaletten =P
Klockan 17 ska jag till Barberarn och klippa mig och efter det åker vi raka vägen ner till Vaggeryd och svärfar. Ska bli myyys!
Dem har pysslat färdigt med vaggan som vi ska hämta, hihi :) Sen är allt på sin plats vill jag lova.

Ska fortsätta fixa lite här hemma nu..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback