Heart Chat Bubble

Fönstershopping.

Vi har varit iväg en sväng nu under dagen. Först var vi hos Tobias kollega och drack kaffe och åt wienerbröd. Sen åkte vi en sväng till Mirum Galleria och tittade. Hittade SNYGGASTE plånboken! Av märket Fiorelli (samma som jag har nu), fast i modellen mindre och tan-färgad. Så jävla snygg! Men det blev inget köp, plånboken sa nej :( Hoppas den är kvar ett tag till ;)

Nu är vi hemma och lagar lite mat. Blir en lätt måltid idag. Korv med bröd vs hamburgare med bröd. Sen tänkte vi ta en sväng till Halvars för lite glass. :)
Jag är sugen på att baka sen också, men måste handla lite jäst och smör då bland annat.
Tänkte att det kunde vara trevligt att ta med det till Lisa och James imorgon där även Emma kommer bara. Och vet ni? Imorgon GÖR HON SIN SISTA TENTA! Sen har hon äntligen sommarlov! Som jag har längtat :) Och bebben med ;) det är hon väl värd som hon kämpar med plugget!

Måste kolla till burgarna...

Puss!
Ps jag har fortfarande inte återhämtat mig helt efter nattens syrse-incident :/


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, vad gullig du är! En heeel sommar att bara njuta! Vad kul vi ska ha Lindha! :D Och mys när knodd tittar ut också <3 Puss o kram o ses imorrn! SKA BLI SÅ SKÖNT! (P:s ta mer än gärna med dig något bak ;) ) Mums!! Puss

2012-06-06 @ 20:02:46
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback