Heart Chat Bubble

Förvärk?

Efter frukosten fick jag ett plötsligt illamående som slog till som en blixt från klar himmel. Efter en stund fick jag ont i magen, och började nästan känna mig lite svimfärdig och yr. La mig ner i soffan och försökte att inte "hetsa" upp mig.. Illamåendet är kvar. Kan det ha varit en förvärk jag kände av månne? Vet att dem kan komma flera veckor innan det är dags.
Så sjukt jobbigt när kroppen bara tar över kontrollen sådär från ingenstans.
Meddelade min kund och chefen att jag blir hemma idag. Usch, jobbigt :(

Längtar efter dig bebis <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Läskigt det där med syrsan, jag hade fått panik! Men på tal om förvärk, sådär har jag också fått, läskigt men får mest sammandragningar som känns riktigt mycket och magen blir som en sten.

2012-06-07 @ 22:01:37
URL: http://ungmammaioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback