Heart Chat Bubble

Gahhh!

Tycker det är sjukt irriterande att blogg.se inte fixat så man kan blogga från appen!
Har velat skriva massor till er men eftersom jag aldrig bloggar från datorn, utan använder mobilen så blir det svårt :/

Sen har vi dessutom varit i Vaggeryd i helgen, hos svärfar och "svärmor" Lotta.
Nu har vi hämtat hem vaggan också och den står så fint i vårt sovrum <3
Dem har målat och gjort den fin med täcke, kudde, madrass och fina, nya lakan och påslakan. Sen fick vi med oss ett extra set med sängkläder med apor på, och två lakan. Sen även ett set sängkläder till spjälsängen (som blivande farfar hade när han var liten), jätte fint var det! Sen hade även "farmor" Lotta stickat en gul, jättefin tröja. Allt detta kan ni se på instagram ;)
Har haft en mysig helg som vanligt, med MYCKET fika! Haha herrejösses! Vill typ aldrig mera fika...

Var ju även och klippte mig i fredags innan vi åkte neråt. Ni som följer mig på instagram har redan sett håret ni andra, kan kolla in om ni söker på lindhabajrami. Är jätte nöjd med håret :)

Imorgon är det föräldragrupp igen, sista gången. På tisdag är det barnmorskan (sista gången vi träffar "vår" barnmorska om vi inte föder innan sista juni, då hon går på semester i juli) och på eftermiddagen skall jag till café Färgaregården med jobbet och ha lite avtackning/sommarmys med kollegorna. Och på torsdag så jobbar jag min allra sista dag, ska bli så skööööönt! Så ser min vecka ut än så länge.

Blä så tråkigt med inlägg utan bilder. Hoppas dem fixar så man kan blogga från appen snart!!!!

Ska snart lägga oss tror jag. Jag har varit jätte trött hela dagen idag. Men har vilat lite under dagen :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa lite bilder på bebisens grejer? Tycker det låter som om ni har dte mesta fixat redan och jag kan behöva lite inspo, är bara i v.22 men har börjat boa lite :-).

Svar: Vad vill du se? :) Något speciellt? Svårt att visa dock när man inte kan blogga från mobilen, blir himla krångligt att lägga in bilderna i datorn (som är segast i stan)....
Lindha Bajrami

2012-06-20 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback