Heart Chat Bubble

Go' fika.

Har gjort bullar ikväll, vaniljbullar. Har hittat bästa receptet på en blogg. Dem blir så sjukt goda. Är kung på bullar nu ;) imorgon blir det kärleksmums. Hittade inte bakplåtspapper på konsum förut så kunde inte göra det idag. Så får göra det efter jobbet imorgon. Skall ta med mig lite fika till Lisa och Emma med :-)

Dino och Emma var även här en sväng förut :) Dem fick smala mina nybakat bullar och jag fick godkänt ;)
När dem gick så började Grey's Anatomy, sista avsnittet för denna säsong. Sjukt dåligt slut förövrigt! Längtar till hösten när det börjar igen. Haha. Måste fan köpa boxen, har missat någon säsong sen innan :/

Idag är det exakt en månad till Bf <3 Helt sjukt vad tiden går fort! Som vi längtar nu. Helt ofattbart. Våra liv kommer vändas upp och ner, och det på ett positivt sätt. Älskade barn <3

Imorgon ska jag som sagt jobba på morgonen i tre timmar, sen hem och baka. Vet inte när jag skall befinna mig hos Lisa dock, har inte fått svar ännu. Ska agera chaufför åt älskling med. Han skulle till något företag med jobbet. Där
Skulle dem bjuda på mat och öl :P

Ja, det var väl allt.
Ska vänta på tvättmaskinen sen hänga tvätt. Vid elva blir det väl läggdags.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback