Heart Chat Bubble

God morgon fredag!

God morgon på er hörrni! Har varit uppe i lite mer än en timma nu :) Körde älsklingen till jobbet, i vanlig ordning ;)
Just nu äter jag lite frukost och slö tittar lite på teven.
Vid 09:45 skall jag åka mot stationen och hämta min storebror och hans tjej, dem skall var här över helgen, myyys! :)
Idag skall dem gå på Kolmården så dem är här i eftermdidag/kväll,. Dem ville lämna av sina väskor och ta en fika innan dem beger sig ut mot kolmården. Fika tackar man ju knappast nej till ;)

Sen får vi se vad vi hittar på resten utav helgen, det beror ju liite på vädret också... Får se när vi vaknar imorgon helt enkelt :)

-----

Igår hade vi besök utav min fina Svärmor och Tobias lillasyster Wilma. Vi bjöd på lite mat och umgicks. Mycket trevligt <3
Fick lite fina saker som Tobias haft när han var liten och även en jätte söt nalle (som ligger i vagnen och väntar på liten) och en handduk med huva (som vi ju faktisktb ehövde!) :) Super tack!

Annars så händer det inte så mycket mer just nu. Jag tycker det är skönt att planera in lite aktiviteter för att tiden inte skall gå så fruktansvärt sakta och för att släppa tankarna på allt vad förlossning heter. Liten får gärna titta ut snart!!! Har visserligen inte bf förrens om en vecka, men ändå :P

På måndag eftermiddag/kväll skall vi ut till SImonstorp till Sarah med familj och grilla tror jag bestämt. Skall få mysa med deras kattungar också hihi :)

Jag börjar känna mig lite trött igen men tänker att det inte är någon idé att jag går och lägger mig igen. Måste ändå upp om en timma typ för att göra mig lite snygger inför besöket =P
Så håller mig vaken och vilar lite senare istället :) Det blir bra!

Håller på och kikar på lite födelsedagspresenter till en viss herre som fyller år i juli ;) Vill gärna få klart det innan bebis kommer OM det inte skulle hinnas med sen. Hihi ;)

NU ska jag nog gå och göra mig en till smörgås tror jag bestämt :)

Vi hörs hörrni!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback