Heart Chat Bubble

God morgon Skövde.

God morgon på er säger jag från Skövde :-) Har verkligen sovit jätte skönt i mammas säng. Somnade dessutom fortare än vanligt. Så skönt så.
Igår när vi kom fram tog vi det lite lugnt innan vi åt god mat bestående utav lax, färskpotatis och en god sallad. Mums!
Vid sju-tiden körde vi mamma till en kompis sen åkte vi vidare till Linda med familj där vi var hela kvällen och myste :-) <3

Idag ska vi in till stan en sväng, var längesen jag var inne i stan i Skövde. Haha ser väl likadant ut men ändå :P
Sen får vi se vad som händer. Alexandra är i stan med så vi skulle ses, ska slå en pling till henne sen.
Sms:ade Kajsa igår med men hon svarade inte. Har inte sett henne sen i början på året så skall ringa henne sen :) Men, jag ska ta det lite lugnt och umgås med familjen först. Tänker INTE stressa något. Gör jag jämt när jag är här annars. Inte en lugn stund. Ändring på det. Vill inte föda för tidigt ;P

Ligger kvar i sängen så ska väl snart hoppa upp och äta frukost :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback