Heart Chat Bubble

Hår.

Blir så trött på mitt förbaskade hår! Ångrar att jag färgade det :( Blev inte ALLS som jag tänkt mig. Alldeles för mörkt och alldeles för röda inslag för min smak :/ Kuuul! Fan fan fan! Vill ha det ljusa tillbaka!
Suger ännu mer att jag verkligen inte har räd att gå till frissan och fixa färgen. En klippning får duga. Skit också!
Men det var så jäkla jobbigt med utväxten som blivit sen ja var hos frissan i januari, set var därför jag fick ett ryck och färgade. I hopp om att känna mig snyggare. Tji fick jag! Nu är jag både blek OCH mörkhårig. Bra jobbat Lindha! Får verkligen ångest nu:(

Ska försöka sova nu, jag och mitt fula hår....


Kommentarer
Postat av: Emma

Hade du varit i krokarna hade jag fixat till håret på dig :). Hade säkert räckt med en toning som tonade ner det mörka och sen några mellanblonda slingor över :). Du kan iaf skatta dig lycklig som passar i precis alla färger! Inte alla som gör det. Övertygad om att du är superfin i håret även fast du inte riktigt trivs :). <3

2012-06-06 @ 11:42:35
URL: http://emmakajsa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback