Heart Chat Bubble

Håret.

Monika färgade ju mitt hår idag. Det som är svårt när man ska leta färg är bär man inte ens vet vad man är ute efter.
Jag ville inte bli för ljus, men inte heller för mörk. Fick bli någon koppar aktig blondfärg att slänga i. En intensivtoning denna gången. Brukar alltid färga annars. Blev inte RIKTIGT som jag tänkt mig, men bra mycket bättre än innan iaf. Dock syns min utväxt lite fortfarande. Skall ner på stan imorgon och rådfråga någon frisör, kanske kan en revlon boll hjälpa på traven? Eller så får Kag slänga i någon annan nyans i håret. Återstår att se :)

Jag kan inte ta några bra bilder på håret nu, blev för dåligt ljus inomhus. Så får fixa det utomhus imorgon. Glömde givetvis ta förebild men som tur är har min fina vän Emma en bild på mig och mitt hår från förra veckan. Den får duga!
Klicka på länken brevid: http://emmabakar.se/2012/05/25/harlig-fredag/#comments

Hittade två bilder såhär i efterhand hur jag vill ha det på ett ungefär. Bra att hitta det efteråt haha.
Vad tror ni om det?
Och så den frisyren jag visade igår/inatt? Är sjukt sugen på att klippa så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback