Heart Chat Bubble

Hej hej, hemskt mycket hej.

Har satt ner röven i fåtöljen efter lite mat hos mamma :)

Vi åkte ju in till stan en sväng förut, sen mötte jag upp Kajsa på Pims och tog en fika och pratade skit :) Påvägen ut mötte jag på Lois och Sarah! Så trevligt så! :)
Sen skulle jag och Kajsa förbi Willys och påväg dit möter vi Lisa och busiga Elvis :) Himla trevligt att stöta på vänner sådär. Kärlek på stan <3
Efter Willys gick jag upp till Hanna och Thomas där älskling var. Skulle hämta bilen och åka hem och äta (som jag ju precis gjort). Kvällen blir väl lugnt. Vi tänkte ta ut Troja och Nova på promenad, bara det inte spöregnar. Annars blir set lugnt ikväll :) Skönt.

Imorgon ska jag träffa Alexandra och även Linda en sväng :)

Det var väl allt som händer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback