Heart Chat Bubble

Hej på er!

Long time no see!
Skyller på blogg.se som inte kan fixa så man kan blogga från mobilen. Det har gått snart två veckor liksom!!!! KOM IGEN!

Här händer inte så mycket, mer än att jag går och väntar, och väntar, och väntar.. typ ;P Vill att bebis ska ut NU!
För övrigt så fick min bästaste vän Emelie en liten Agnes på midsommardagen klockan 09:43, 3980g och 51cm. En helt bedårande liten tjej :) Vi har liksom gått igenom graviditeten "ihop", från början till slut. Delat med oss både av det roliga och det tråkiga, som kommer med en graviditet. Därför känns min tid nu extra lång och långsam. När är det min tur? Bebis, när vill du ut?

Var på Tobias jobb förut, vi slipade och grundmålade två möbler som vi håller på att måla vita. Ett soffbord, ett runt pelarbord, som man kan höja och sänka. Kommer nog bli fin fint i vardagsrummet. Måste bara tvätta mattan först :/ Den måste in på kemtvätt, var gör man det billigaste här i Norrköping?! Någon?
Sen den andra möbeln är ett gammalt linneskåp som vi också målar vitt, det skall dock stå i sovrummet :) Kommer bli jätte fint (hoppas jag iaf:P)!
Visar er bilder när det är klart :)

Skall lägga ut två annonser på blocket nu, en på vårat nuvarande soffbord och en på våran EXPEDIT bokhylla i sovrummet.

Later!


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Mysigt att följa varandra! :-)

Snaaaart är det din tur!

Svar: Ja eller hur! :) Grattis till din lilla FIlippa :)
Lindha Bajrami

2012-06-27 @ 21:33:13
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback