Heart Chat Bubble

Läggdags.

Sen uppdatering idag....
Ligger i sängen och hör på när älsklingen snarkar ;) Hihi <3

Under kvällen så har vi (jag?) tittat på Let's Dance finalen. Har hejat på Anton sedan dag 1 och han vann!!!!!!! Röstade givetvis på honom :)
Men jag måste säga att båda var värdiga vinnare. Molly har rört mig till tätar under kvällen och hon har utvecklats något enormt under dessa 1" veckor.

I förmiddags jobbade jag lite, sen åkte jag direkt och plockade upp Tobias på hans jobb. Det var dags för Prodylaxkursen. Och OM det var nyttigt. Fick veta mycket som ja inte visste innan gällande själva förlossningen och allt vasst innebär. Men det var väldigt lärorikt och ja tror och hoppas att ja kommer ha nytta av det när det väl är dags. Jag vill tro det :) Om inte annat får älsklingen pusha mig lite extra ;) "Släpp käken, ner med axlarna, tuuung kropp"

Mycket väl spenderade pengar må jag säga! Rekommenderas varmt till alla blivande föräldrar.

Direkt efter kursen, som varade i två timmar, åkte i och handlade till kvällens middag: TACOS! Älskar tacos och har alltid gjort. Jag hade inte ätit sedan frukost klockan halv nio (med undantag för ett äpple under förmiddagen) så jag var jätte hungrig. Väl på Willys kunde man provsmaka både det ena och andra, det gillas!
Direkt när vi kom hem ställde vi oss i köket och lagade maten, som vi sedan avnjöt framför teven.
När klockan slog 18:00 så kände jag att det var dags för lite vila/sömn för att jag skulle orka kvällen, sagt och gjort. La mig och sov till 19:35. Så skönt och välbehövligt.
Sen var det bara att plocka fram godispåsen och bänka sig framför teven ;)

Imorgon ska vi ta en sväng till Erikshjälpen tänkte vi, och kanske någon mer second hand butik. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Ska försöka sova nu, Natti Natti.

Ps Imorgon kommer en tävling upp här, som iaf JAG är i STORT behov av att vinna. Stay tuned ;)

Ps2 Undrar hur det går för lillasyster? Hon är nämligen på dejt i Götlaborg :D


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Sussie

Dejten gick bra, jag överlevde iaf haha ;)

2012-06-03 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback