Heart Chat Bubble

Lördagen snart till ända.

Förlåt för dålig update men har väl egentligen inte sådär jätte mycket att dela mig mig utav :P
Låg kvar i sängen till typ 10:15, sedan gick jag upp och åt frukost. Hade varit hungrig ganska så länge. Haha. Vid 12:30 ungefär begav sig jag och älsklingen till Erikshjälpen och kikade lite, men hittade ingenting där. Jag är verkligen ingen Second hand människa, har inte "känslan" för det riktigt. Efter dwet så tog vi en sväng till Importören, där köptej ag lite däremot. Visar bilder sen (mycket lättare att ladda upp från mobilen då datorn blir så seg när man pluggar in telefonen). Där tittade vi på vårat matsalsbord+stolar som vi tänkt köpa. Så fint!

När vi kom hem så vart jag lite trött (rastlös?) så jag tog mig en liten vila på ca två timmar och vaknade klockan 19:00 igen. Har varit så himla trött dem senaste veckorna igen. Precis som i början av graviditeten.
Efter någon timma så åkte vi till Max och åt lite. Sen slängde vi oss i soffan igen när vi kom hem. Svinkallt och blåsigt ute! Brrr!
Annars har det inte hänt så mycket mer idag.

Imorgon skall jag träffa Monika, vad vi ska göra får ni se imorgon (förhoppningsvis). Hihi. Älskar att vara hemlighetsfull som alla andra bloggerskor ;P

Längtar tills nästa helg för då ÅKER VI TILL SKÖVDE!
Tjohooo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback