Heart Chat Bubble

Lycklig.

Har haft en helt fantastiskt mysig kväll med Emma, Lisa och såklart lilla James! En riktig tjejkväll med allt vad det innebär. Väl behövligt :-)
Tycker om er så mycket tjejer! Lisa har jag bara träffat två gånger men det kan man verkligen inte tro.
Emma har jag känt i lite mer än ett år nu <3

Har även agerat chaufför åt älskling och några jobbarkompisar. Han får passa på att vara ute och slira nu innan bebis kommer ;) Det är han väl värd min älskling!
Nu ligger vi i sängen och skall sova. Imorgon åker vi till Skövde! <3

Har gosat med James med såklart. Han somnade så sött på mitt bröst förut, sååå mysigt! Snart är det vår tur att få bebis! Längtar, om möjligt, ännu mera nu efter ikväll.

Ser fram emot en helg i skövde. Kommer ta dagen lite som den kommer. Blir så stressigt annars. Men ett par vänner ska jag allt träffa såklart :-)

Ska sova nu. Är jätte trött.
Puss!

Ps Lisa tog lite bilder på mig och James. Säger till när hon lagt upp dem på bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback