Heart Chat Bubble

Måndagen den 4juni 2012.

God förmiddag!
Min dag kunde ju börjat bättre, vaknade med JORDENS huvudvärk. Förmodligen för att jag inte hade sovit många timmar vid nio när jag vaknade. Somnade runt två :/

Idag händer inget speciellt. Skall väl åka en sväng till Ingelsta och härvårdsbaren för att få bukt på mim hårfärg. Rådfråga dem lite. Sen köpa en liten present till lilla James som jag ska få träffa på torsdag, wehoooo! Bebisgos!

Var i kontakt med försäkringskassan nyss för att se hur det går med mitt ärende om föräldrapenningen. Har inte ansökt om det än eftersom jag först vill veta vad min dagersättning blir, så jag vet hur många dagar i veckan jag ska ta ut. Det skulle ringa någon till mig inom två dagar, om mina uppgifter behövde kompletteras, annars skulle jag återkomma på torsdag. Jag har alltid fått prata med så trevliga och hjälpsamma kvinnor på FK. Det är jag glad för :)

Längtar som tusan till imorgon! Då ska vi till barnmorskan och det ska bli så skönt att få prata med henne.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback