Heart Chat Bubble

Nattmål.

Jag gick och la mig vid åtta och somnade strax innan nio. Vaknade för en stund sedan av att jag var hungrig, så är uppe och mättar magen lite :) Det är helt omöjligt att sova när jag är hungrig.

Idag har jag köpt en skötbädd också, med barbapappa på, en vit :) Så fin så! Skönt att få det klart.
Imorgon ska jag hämta i gardiner som jag köpt till barnrummet och köket, hoppas dem passar. Har dock inga gardinstänger så får kanske kika på det imorgon.

Imorgon kväll ska vi ha avtackning för en på jobbet som går i pension. Vi skulle till något ställe och grilla. Jag skall dock inte grilla, hatar engångsgrillar. Ska ta med mig en god kycklingsallad med haloumi istället. Mums! Hoppas det blir lite fint väder imorgon iaf. Men en filt får nog åka med i fall att, så jag inte fryser ihjäl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback