Heart Chat Bubble

PS

Har förövrigt haft en mycket trevlig dag/kväll med Monika. Möttes på stan runt två-tiden, gick och köpte färg och shampo/balsam En plockade Tobias upp oss.
Började med lite saft och bullar och en massa tjat ;)
Sen färgade vi håret (Tack snälla för hjälpen!<3). Sen blev klockan mycket och vi blev hungriga (gravidos) så det blev pizza från Skarphagen. Första gången vi åt därifrån, var inte den godaste pizzan direkt men. Lite smaklös. Men ner gick den allt ;) Haha!
Vid sju hände något roligt också, VI SÅLDE SOFFAN! Tjohooo! 1000 spänn! Yes! Det sparar vi till matsalsbordet och stolarna oh yes! SÅ skönt! Nu ska vi bara bli av med terrariet....
Sen körde vi hem Monika runt åtta-tiden.
Tack för idag gumman <3

Börjar känna mig lite trött nu. Skall köra Tobias till jobbet imorgon så ska försöka lägga mig snart.

Det roliga angående detta med soffan är att jag sa till Monika att vi aldrig blir av med den, så ringer dem någon timme senare. Glädjen i det!!

Ska visa er vilket shampo och balsam ja köpte med! Behöver någon bra Hårinpackning, tips?


Kommentarer
Postat av: monika

Tack själv gumman, en riktigt mysig dag var det! :) Jag tor håret kommer bli jätteifnt med en revlon boll eller nån annan toning över, även om jag gillart nu också ;) Sov så gottQ Puss! <3

2012-06-03 @ 23:14:14
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback