Heart Chat Bubble

Uäk!!!

Fyfan vad äckligt!!!! Som ni kanske vet så har vi två ödlor här hemma, och dem brukar Tobias mata med syrsor ibland, det tycker dem är mums! Saken är den att dem hittar små kryphål och kan smita ut. Han gjorde det för ett par dagar sedan men har inte sett några som smitit. Dem brukar allra helst göra det när Tobias är på jobbet. Då brukar jag bara ställa en burk över för jag rör dem inte!
Bar på ett utav mina kissbesök precis och påvägen tillbaka till sängen här jag hur det knastrar till under foten, jag känner att jag trampat på något. Tittar ner på golvet och ser att jag trampat på EN SYRSA!!! Fy fan vad äckligt! PRECIS vid min säng också, PÅ MIN SODA! AH, dem är så äckliga. Mardrömmen har inträffat. Som tur är så dog den ju nu men ändå, äckligt! Ryser i hela kroppen.

För övrigt har ja sovit sjukt dåligt, sämre än vanligt. Vaknat stup i kvarten och vänt mig. Tog en lååång stund innan jag somnade med.

Usch, kan inte sluta tänka på syrsan som ligger död nere på golvet som
Jag trampade på :/ Haha Tobias vaknade till av mitt "läte" :P

Ska väl sova igen, god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch!!!!! Jag skulle svimma av äcklande!!!!!!!Blääää!!!!!!!

2012-06-06 @ 10:01:03
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback