Heart Chat Bubble

Arv.

Min dator har lagt av två gånger sedan jag skrev på facebook att "vi får se hur länge min adtor håller", det är förmodligen fel på nätverkskortet i Tobias dator så den kan vi inte använda längre. Och min dator lägger som sagt av lite när den känner för det. Men å andra sidan så är den ca 4 år gammal också :/ Men dyr var den!

Några tallrikar som jag önskar mig är serien ARV från IKEA.  Tycker dem är så himla fina!
Lagom söta och romantiska :)



Sen angående köket har jag en annan idé (säger ju att jag andas inredning just nu;). Jag tänkte att om man köper en ganska neutral hissgadin och istället satsar på en färgglad mindre matta att ha i "gången" i köket. I SÅ fall har jag hittat den ultimata, från Åhlens, den kostar 299:- och är 70x200 cm. Mattan heter "Adrian". Vet inte om dem måtten passar i vårt kök men det får jag mäta när tiden är kommen. Jag gillar den och ser fram emot lite färg i det nya hemmet.




I sovrummet blir det förmodligen någon mörkare gardin, då de flesta möblerna, förutom sängen, kommer att vara ljusa/vita. Så man får LITE mörker i sovrummet :)
Om ni undrar varför jag är så tjatig om inredning här på bloggen så är det också ett sätt för mig att "spara" mina tankar och idéer när vi väl flyttat in och det är dags att börja inreda :) Så, då vet ni det :P

NU ska jag ta bort min ansktsmask, sen ska jag nog måla mina tånaglar så jag är fin till relaxen på Bettinas födelsedagsfirande på lördag :)

Puss och kram
/Lindha, har lugnat ner sig lite angående teknikstrulet (men tycker fortfarande det är SJUKT irriterande).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback