Heart Chat Bubble

Badrummet.

Jag har en plan att skaffa någon enkel hylla att ha i det "nya" badrummet, det behöver inte alls vara något exklusivt utav något man kan ställa skönhetsprodukter på, toapapper, kanske lite handdukar, ja ni fattar grejen. Hittade den perfekta på IKEA (såklart) och den kostar endast 249:-.


Den blir perfekt i badrummet! Då kan man även få plats med tvättmedel och sådant, eftersom vi hade tänkt skaffa oss en tvättpelare :)

Åh, jag bara älskar att det endaj ag tänker just nu är inredning, jag andas inredning. Haha. Ska bli så kuul! Och jag har tydlige bilder hur jag vill att det skall se ut i vissa rum! Jag är sugen på att få in lite mer färg i hemmet vad gäller detaljer såsom kuddar, ljushållare osv. Tycker det blir ilte tråkigt när man bara har vitt överallt ;P
Just nu så är det bara tankar, sen får vi se om mina tankar passar in med tapeter och såvidare. Svårt att föreställa sig exakt hur det ser ut i tankarna liksom :P  Men någonlunda koll har jag i alla fall.
I köket vill jag ha en fin hissgardin med lite färg och mönster i, som den jag lade upp häromdagen från Jotex. Men är osäker på om den passar in med tapeten, men tror det. Vi får se :)

För övrigt så gick jag och la mig i sängen för att läsa tidningar osv vid 19:30, men efter en timme så blev jag törstig så då hämtade älsklingen lite vatten till mig, sen hörde jag att han öppnade chipspåsen, och DÅ hoppade jag upp fort som attan, haha ;P Kul information va? ;)
Skall snart in och lägga mig, på riktigt denna gången. Kunde ändå inte somna förut men nu har jag fått skriva av mig lite =)

Natti natti
/Lindha, älskar sin kille mer än något annat på denna jord <3

Kommentarer
Postat av: Emma

En sådan fast vit har ju jag i mitt badrum! :) Finns på jysk för samma pris, eller om det inte var ännu billigare till och med. Värt att kolla upp kanske eftersom det finns här i stan :)



Puss!

2012-03-14 @ 18:34:51
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Lindha

Kollade på jysk.se me nhittade inget.. Kanske letade på fel avdelning.. Får kika där! :) Tack <3

2012-03-14 @ 20:54:20
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback