Heart Chat Bubble

Bingolotto.

Efter att vi sorterat lite flyttlådor så bestämde vi oss för att duscha och sedan åka och köpa Bingolotter. Jag var sugen på paj men tiden var knapp då klockan redan hunnit bli 18:00 innan vi hunnit in i duschen. Jag köpte därför en såndäringa färgidpaj från Ekströms, tog blåbär denna gången. Den var inte riktigt lika god som äpple/kanel som jag provade när Pappa och Sussie var här, men det gick allt ner 1,5 portion ändå ;) ÄLSKAR paj och vaniljsås, mums! Pajen var liksom lite, typ kladdig? Det fastnade i gommen och var lite "smetigt", men det gick :)

Före:




Efter:


Vi vann dock ingenting på Bingolotterna, men jag var ETT (!) nummer ifrån att vinna Matsalsgrupp på Mio för 25 000 kr. MEN nära skjuter ingen hare ;)



Vi har på en film i bakgrunden, "Taken" som går på fyran, så sjukt bra. Vi har sett den innan men den är lätt värd att se igen.

Nu är det slut för uppdateringar idag, blir snart sängen. Jag skall ställa klockan på 08:00 imorgon tänkte jag så jag kommer upp i tid :) Är ju så trött på morgonen nu för tiden, men det är kanske inte så konstigt när jag vaknar och går på toaletten ungefär 3 gånger per natt (utan att överdriva). Men det är väl kroppens sätt att vänja sig vid att inte få en hel natts sömn sen när Knodden <3 tittat ut. Det är helt okej :)
Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att INTE ställa om klockan när den ringer ;P

Hoppas att bloggen inte strular lika mycket med bilduppladdningen som den gjort idag, har skickat iväg ett mejl som jag hoppas få svar på imorgon.

God natt och sov så gott!

Puss och kram
/Lindha, börjar bli lite trötter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback