Heart Chat Bubble

Då var det dags.

Nu harj ag skapat mig en blogg, som synes.
Här kan mina vänner och familj följa med mig i min vardag, inte för att det händer speciellt mycket men det visar sig ;P

Ni får ha överseende med att bilderna inte kommer ha högkvalité, för dem tas med min telefon, har ingen kamera i min ägo just nu. Men jag skall försöka bli bättre på att ta lite foton. Om inte annat på magen ;)
Tillsvidare får ni nöja er med "gamla" bilder.

Välkomna!

PS Är det NÅGON som känner att han/hon vill hjälpa mig med designen, skriv en kommentar till detta inlägg. Jag kan inte sånt överhuvudtaget och skulle bli väldigt tacksam om någon ville hjälpa mig med det, så den ser lite roligare ut.

Puss och kram!


<3

Här var jag i v 14+2 <3
Här är jag i vecka 14+2 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback