Heart Chat Bubble

Då var det klart.

Yippiekajee!! Då jobbar jag heltid framöver :) Jag hoppas att jag orkar jobba så långt inpå graviditeten som möjligt, gärna fram till slutet på juni/början på juli. Men det får tiden utvisa, vi tar en vecka i taget, eller en dag i taget :)
Skönt att få heltid i alla fall, extra klirr i kassan är aldrig fel. Chefen skulle fixa ett nytt avtal också där det står att jag jobbar heltid, wiiie!

Jag kommer alltså att jobba 11:30-19:30, måndag-ferdag framöver, så det kan vara svårt att nå mig dessa tider. Svarar jag inte i telefonen så vet ni varför!
Detta medför ju dock att jag och älskling inte kommer ses sådär överdriver mycket, men det är smällar man får ta. Jag behöver denna heltidstjänsten, eller vi behöver det snarare. Så det känns bra ändå! :)

Jag kände redan efter första dagen i fredags att jag lärde mig massor. Att passa barn är ett stort ansvar, detta är sannerligen en nyttig erfarenhet för mig och jag känner mig mer och mer säker i min roll som blivande mamma. En riktigt härlig känsla! Jag var så stolt över mig själv i fredags. Tålamodet prövas om och om igen vill jag lova.

Idag skiner solen ute (som vanligt höll jag på att säga). Var nere till Ica Strömmen förut och köpte lite frukost, färskt bröd, yogurt och lite flingor som var slut. Mumsfilibaba! Men det var allt lite småkyligt, solen har ju inte hunnit värma upp ordentligt ännu. Men det var frisk och skön luft!

Om 1,5 timme börjar jag jobbet så ska väl sakta men säkert börja få iordning på allt som skall ordnas med.

Puss på er
/ Lindha, är oerhört lycklig över sin heltidstjänst

Kommentarer
Postat av: SAra

Vad roligt, grattis! Kram Sara

2012-03-26 @ 10:20:25
Postat av: Ulla

Vad roligt! Grattis till nya tjänsten önskar jag och min familj

2012-03-26 @ 15:39:24
Postat av: Monika

Sååå glad för din skull! Grattis igen gumman! :) Puss!

2012-03-26 @ 19:02:15
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback