Heart Chat Bubble

Det drar ihop sig.

Ja hörrni, mina vänner! Tiden går undan. Jag har itne gjort så mycket nu på morgonen, skickat iväg lite mejl, ätit frukost, druckot några munnar kaffe (har blivit ltie känslig mot kaffe igen), ja, sen har jag inte gjort mycket mer. Hade tänkt gå upp på vinden och hämta ner bananlådorna, men dem kan vänta till imorgon. Ingen som kommer börja packa i dem i alla fall ;P

har precis kletat åp lite mascara och skall alldeles strax borts tänderna och göra mig redo för avfärd. Älsklingen skall köra mig bort eftersom jag inte har bilen, snäll han är min älskling.

Jösses vad nervör jag börjar bli, men det kommer nog gå bra dehär. Eller? :P Haha håll tummarna!

Ska göra det sista här nu innan jag ska åka iväg. Jag kommer inte hem förrens ikväll, runt åtta.

PUSS och ha en trevlig fredagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback