Heart Chat Bubble

God kväll!

Hej på er! Vad gör ni denna fredagskväll? Jag har precis tagit mig en dusch, innan det tittade jag på Let's dance. Heja Läckberg och Hysén säger jag!!! :)

Efter jobbet så åkte jag förbi Ica Maxi, dem hade billigt lösgodis där, men det var typ utplockat! :/ Typ all choklad var borta! Men men fick ändå med mig ett kilo hem för ynka 29:90kr! Billigt! Men väl hemma var jag inte så sugen längre. Haha jag som tänkt på godis hela dagen :/ Godiset var dock inte den enda anledningen till mitt besök på Ica maxi. Jag hade INGA rena trosor SOM PASSADE så jag var helt enkelt tvungen att köpa mig trosor, haha! Vi ska tvätta imorgon eftermiddag och fan ta grannarna om dem snor vår tvätttid för tredje gången! Vi har typ inget rent kvar, iaf inget som passar. Men, tillika till trosorna. Köpte tre par för 119:- i storlek 36/38, dem satt perfekt! Hatar när dem skär in överallt och man ser ut som en michelingubbe :P HUR sköna som helst, faktiskt så pass att jag funderar på att gå dit och köpa fler :D Så, ett tips till er! Tre pack hipsters på maxi ÄR grejen!

På tala om något helt annat så är jag så förbannat trött på mitt hår. Vill klippa av det till en kort/kortare frisyr. Det går ju för fan inte att göra någon frisyr för det barnafader ner platt och rakt ändå. Sen känns det slitet och tråkigt jämt. Vet inte om det är extra mycket nu iom graviditeten men.. Är så trött på't!! Förslag på korta frisyrer?

Hepp, det blir väl sängen snart. Är lite trött.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mitt förslag är volym volym och volym. Volym kan fixas på alla hår med rätt teknik. Tupera, volym master, tupera igen, sen dust it och hårspray på det. Måste jag göra varje dag för att se ut som en människa. Haha! Annars hänger mitt också bara ned.

2012-04-01 @ 14:29:36
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Lindha

Volym går inte att få på mitt hår, lite det som är problemet. Osis HATAR jag, håret blir så äckligt. Får inte riktigt till det med volumemaster och tupering. Tycker det är svårt att få det jämt och snyggt när man gör på sig själv och utan spegel i bak :P Haha.

2012-04-03 @ 10:42:15
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback