Heart Chat Bubble

God kväll!

Ni ligger väl antagligen och sover kan jag tänka mig...
Jag vill ha alla era tips angående det här med schampo/balsam/i packning. Jag tycks ha provat de flesta, allt ifrån vanligt man köper på typ Ica till "salong produkter" men aldrig hittat något jag fastnat för.
Jag tycker alltid mitt hår känns ovårdat och "risigt" i topparna. Dem liksom klyver sig och "surrar ihop" sig på topparna. HJÄLP MIG! :P

Sitter ni inne med några mega tips, ge mig!
Vad använder ni och vad har ni för "hår-typ"?

Sov så gott
/Lindha, är så fruktansvärt trött på mitt hår(!)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tigi bed head, finns till alla typer av hår!

Jag anväder det för lockigt hår. Riktigt bra. Ser alltid friskt ut :)

Finns till bra pris och fraktfritt på feeluniqe.com

2012-03-13 @ 09:28:50
Postat av: monika

Absolut Tigi schampo och balsam! Jag använder dom stora flaskorna som heter "Selfabsorbed", håret blir återfuktat, lent och doftar underbart! Världens bästa inpackning är definitivt Revlons, dom där bollarna du vet. Kolla på Hårvårdsbaren så hittar du allt :)

2012-03-13 @ 17:56:50
URL: http://monikaflores.devote.se
Postat av: Lindha

Tigi har jag haft innan jag med.. Funderar på att köpa en annan variant, kanske för skadat hår eller något sådant? Har ju visseriligen färgat/slingat hår

men....

Dem där revlon bollarna har jag inte testat men det är väl lite som hårinpackning med färgpigment i? Jag håller ju på att bli ljusare i mitt hår, så kanske skall vänta till efter mitt nästa frisörbesök (när det nu blir) när jag gjort ännu mmer ljusa slingor, och köpa hårvård då, när jag vet mer hur min färg kommer se ut.. ? Hmm, jobbigt i-landsproblem ;P

2012-03-13 @ 20:56:45
URL: http://mammalindha.blogg.se/
Postat av: Emma

Matrix Sleek Look! Jag SVÄR det är det bästa jag någonsin använt. Serien ska ju dock utgå snart så jag måste köpa på mig lite innan. Använder aldrig balsam utan deras inpackning varje gång :)

2012-03-14 @ 18:37:52
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Lindha

Var det dem orangea flaskorna du köpte på rean i ingelsta? Är väl ingen idé att jag börjar använda dem om dem skall utgå.. Men jag tror jag provat Matrix, har iofs provat de flesta men tycker ingen hjälper mitt hår :/ Är dålig på inpackning så kanske är där skon klämmer? Just nu har jag inpackning från "Aussie". Jag gillar TIGI för att dem är väldigt prisvärda, stora flaskor och räcker i flera månader.. Kanske kan köpa en lite bättre inpackning i så fall, har hört att Loreal skall ha bra inpackning, den för skadat hår. Men vad vet jag :P Haha.

2012-03-14 @ 20:59:48
URL: http://mammalindha.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror egentligen inte det finns några dunderkurer för risigt hår. Utan allt hänger ihop med hur man tar hand om håret. Hur ofta man klipper, om man använder hårprodukter, hur man stylar etc. Låter jag mitt hår vara ala naturell så känns det risigt efter en dag. Men när jag fixar håret och använder oljor dagligen så får det lyster, glans och blir lent :)

2012-03-15 @ 17:54:34
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback