Heart Chat Bubble

God morgon, är du riktigt vaken än?

Morsning korsning! Jag kom precis innanför dörren, har varit och lämnat in bilen. En lampa som kallas "avgasvarningslampan" började lysa i Skövde så vi lämnade in den. Mekanikern sa att det kan vara precis vad som helst, hoppas det inte blir en allt för dyr historia. Då blir det bröd och vatten denna månaden :P

Jag börjar inte jobba förren 11:30, vad ska jag hitta på nu då? Ska väl lägga in räkningarna, kanske sortera lite inför flytten? Det återstår att se.

Är lite småbarns inför det "nya" jobbet idag. Jag vet inte hur mycket jag får säga men jag kan väl säga så mycket som att jag skall avlasta en familj, hjälpa med barnen, matlagning, städning. Ja allt som kan tänkas i hemmet. Detta är alltså på heltid, 8tim om dagen, måndag till fredag. Så håll tummarna att det går bra idag, för vi behöver pengarna :) Detta blir lite som en "provdag".

Kommer förmodligen vara heeelt slut när jag kommer hem ikväll...

Ska titta på Vakna med the voice nu, hörs senare...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback