Heart Chat Bubble

Graviditetskrämpor?

Hej på er alla fina där ute!
Jag har precis slängt mig i soffan, äntligen!
Jag begav mig ut på en promenad förut och svängde förbi kontoret för att lämna och hämta nycklar för veckan. Tog en liten promenad men den blev inte så lång som jag hade planerat... Fick ont i svanken (långt nere vid rumpan typ) och sen fick jag skoskav och mina fötter svullnade upp. Så jag fick gå en kortare sväng än vad jag tänkt. Man känner verkligen av att kroppen inte har samam kapacitet som förut (även om jag inte var vältränad innan graviditeten).

Efter promenaden så slog jag in lite paket till alal födelsedagsbarn som har varit/kommer vara :) Och nu har jag lagat mat och diskat. Hungern börjar smyga sig på nu...
Tobias har kommit  hem och han har ställt sig och gjort rent kylen (äntligen) innan maten är färdig :)

Skall ta tag i flyttlådorna sen tänkte jag och organisera/packa lite smått... Känns bäst när det är organiserad kaos ;)

Vill väldigt gärna komma i väg och hämta min BabyBox på Barnens hus också, är så nyfiken vad som är i den. Gratis är gott ;)

Ungefär såhär känner jag mig..

Puss på er
/ Lindha, känner sig som en 70-åring i kroppen just nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback