Heart Chat Bubble

Hej Torsdag.

Då var det redan torsdag :) Helgen närmar sig med stormsteg :) Wehhoo! DOCK kanske jag inte kan stanna måndag och tisdag i Skövde då jag eventuellt måste vara på plats i Norrköping pga Arbetsförmedlingen och min ersättning. Vill itne förlora den, men jag väntar på svar så vi får se. Hoppas hoppas! Jag som hade sett fram emot det så länge :(

Annars så har jag precis diskat och förberett för maten idag som blir hamburgare med pomme och bearnaisesås (dålig fantasi med tanke på att vi åt hamburgare med bröd igår men så får det bli). Jag är lite hungrig redan så jag tog en banan för att stilla hungern lite :)

Klockan 17:30 skall jag möta Monika utanför Telia, vi skall gå en liten sväng på stan :) Annars händer inte så mycket. Har jobbat några timmar idga och sen åkte jag till kontoret för Utvecklingssamtal som jag skrev igår. Det gick bra, skönt att få prata av sig lite angående jobbet :)

Hörs väl senare..

Puss
/ Lindha, gillar INTE att solen försvann och det blev ruggigt väder ute istället :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback