Heart Chat Bubble

Helgen som varit.

Hej på er!
Hoppas ni har haft en fin helg? Vi sitter i bilen påväg hem.
Har haft en bra helg, men som alltid när man är hemma blir det mycket stress och farande. Hinner liksom inte njuta och slappna av riktigt :/
Men jag ser fram emot nästa Skövde-visit, då blir det några dagar extra :D

I helgen träffade jag bland annat Emelie, vi tog en mysig fika och pratade bebis (såklart<3), sen var ja en sväng hos Thomas och Hanna.
Idag har vi varit större delen av dagen med familjen Johansson/Carlsson. Tittade på Evelina när hon spelade basket, så duktig!
Som alltid lika mysigt. Sen firade vi även Evelina och Hanna som fyller/fyllt år <3.
Sen har vi även hängt med mamma och syrran, där vi även sov såklart :)

Sen var jag ju även på födelsedags fest för Bettina som fyllt år, hela 26 år ;)
Drack svingott alkoholfritt vin, mums! Ska definitivt köpa hem det!

Längtar så till familjen Johansson/Carlsson kommer på besök upp till oss, då bor vi i den nya lägenheten också, MYYYS! <3

Saknar Mamma och lillasyster massor redan, som vanligt när jag åker därifrån. :(

Fick med oss en babysitter, massa (!!) blöjor och lite smått och gott hem. Bortskämd Knodden är redan <3

Puss
/ Lindha, känner sig inte ett dugg utvilad efter helgen ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback