Heart Chat Bubble

Hormoner.

Ja, herrejösses, det har man gott om när man är gravid. Och inte går dem kontrollera alltid heller :/
Igår när vi hade gått och lagt oss bröt jag ihop fullständigt. Varför? För att jag känmer mig så tjock och oattraktiv, och då syftar jag INTE på magen. Jag var definitivt itne vältränad och nöjd med min kropp innan graviditeten, jag har legat på latsidan alldeles för länge, men nu när man dessutom går upp ett par extra kilon så blir det inte direkt bättre.. INGENTING passar ju typ längre, min garderob är minimal, det är inte så j*vla kul :(
Men som tur är har jag världens bästa sambo och pojkvän som alltid finns där för mig och rycker upp mig när jag behöver det som mest. Jag vet, i ärlighetens namn, inte vad jag skulle göera utan honom. Han är min bättre hälft.
Han kommer bli en helt fantastisk pappa!

Jag älskar våra små konversationer vi kan ha i sängen när vi gått och lagt oss ibland, så mysigt att bara ligga där och prata om allt och inget, utan konstigheter. Jag älskar dig min fina älskling <3

Så kan det gå! Men idag är det nya tag!

Puss
/ Lindha, hormonkärringen

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Lindha du var ju JÄTTEsmal även innan graviditeten! Så inte behöver du känna dig tjock inte, du är så fin så <3

2012-03-27 @ 13:49:28
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback