Heart Chat Bubble

Husmanskost, promenad och kaffe.

Vet inte varför det inte går att ladda upp bilder från datorn? Gah, blir så irri!!! Gör ett försök till i alla fall.
Promenaden ute förut var hur skönt som helst, solen sken och vi satte oss med varsin kaffe i solen :)


Ni får faktiskt stå ut med kassa mobilbilder ;P

Efter att vi kom hem från promenaden så lagade jag lite mat, jag var döhungrig. Stekt lax med potatismos och fetaost-sallad stod på menyn. MUUUMS!

Kolla vilken rolig potatis Tobias plockade på sig igår, haha. Moset blev gott i alla fall ;)



Såhär såg min tallrik ut. JA, jag var kanske hungrig (tänker inte säga högt att jag inte kände mig mätt överhuvudtaget efter den tallriken).



Det är lite roligt hur "insatt" man blir i sin blogg snabbt. Jag tänker hela tiden på att fota saker jag gör eller äter osv, Tobias skrattar alltid lite åt mig då. Men det är bara för att han älskar mig ;)

Har hört att det fina vädret skall hålla i sig i veckan, hoppas det!

Imorgon ska jag dock försöka komma upp i tid så jag kan pula lite med flyttkartonger och alla saker från vinden vi tog ner förut efter maten. Vi har sagt att vi skall verkligen packa organiserat så vi inte blandar en massa skit i lådorna OCH skriva på lådorna var dem hör hemma. Blir lite smidigare då. Så det tänkte jag pula med imorgon, och börja packa lite smått. Är vädret fint beger jag mig ut på en promenad också :) D-vitamin är alltid välkomet!

Vad gör ni ikväll älskade vänner?

Puss och kram
/Lindha, med fjärilar i magen


Kommentarer
Postat av: monika

Haha sådär var jag också när jag sakffade min första blogg 2009, jag tänkte Blogg om allt!! ;) Hälsa bebis i magen från min lillfis!

2012-03-11 @ 22:11:53
URL: http://monikaflores.devote.se
Postat av: Lindha

Blir lätt så ;) Så tråkigt att inte ha någon kamera att ta kort med. Men mobilen funkar ganska bra ändå, då kan jag ju göra om bilderna lite i instagram om jag vill :)

H*n hälsar tillbaka till din lill Knodd :)

Sov så gott gumman. Ses något i veckan?

2012-03-11 @ 22:33:18
URL: http://mammalindha.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vilken fin och mysig blogg du har:)) Och vad mysigt med bebis:))) Spännande! Jag har en flicka på 10 år och en flicka som precis fyllt 1 år:)

2012-03-11 @ 23:44:31
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Lindha

Tack så mycket Hannah! Vad kul :) Din blogg var riktigt mysig :) Suger åt mig en massa inredningstips ;)



Är du duktig på att göra om headern? Så man får egna bilder där istället? (A)

2012-03-12 @ 10:12:23
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback