Heart Chat Bubble

Mama shopping.

Jag har ingen aning om vad jag skall ha på mig på första arbetsdagen idag. Behöver ju vara något bekvämt och lekvänligt såatt säga men jag har ju inte mycket som passar i garderoben förutom mina klänningar :/
Något jag i alla fal skall inhandla framöver är leggings, mama-leggings givetvis. SÅÅ skönt! Kostar endast 99pix på H&M. LÄTT VÄRT!



Detta två klänningar är från H&M och går loss på 149 kr/stycket. Himla söta och dem passar perfekt med en liten putande mage då ressåren är under bysten :) Kan bli aningens kort men man får ju ha legging under hur som haver. Finns i fler färger/mönster.



Dessa tunikor är från Gina Tricot och kostar 129kr/styck. Monika tipsade mig om dessa då de passar en gravid mage. Kanske med ett smalt bälte i midjan?

Vi får väl se om plånboken tillåter några köp denna månaden... Vi har ju som sagt lämnat in bilen idag :/
Sen behöver vi handla lite kläder till Knodden också, lite tröjor och sådär. <3




Hur sött är inte detta då? Från H&M och kostar 99kr. Finns även i bland annat grönt och rött.


Två pack pyjamas, H&M 149kr. Sååå söta. det finns så mycket fint till de små. Detta set finns även i blått och rosa (givetvis).

Vi har tagit det väldigt lugnt med klädinköp till Knodden, men jag börjar känna mig lite smått stressad nu faktiskt. Men inte min sambo såklart ;P
Sen skulle vi få lite kläder av Tobias moster sen hennes pojkar var små.
Några fler bodys, pyjamaser, tröjor (har inte en enda),något par sturmpor till och en mössa är främst det vi behöver. Äh, vi behöver lite mer av allt kan man väl säga :) Det gäller att hålla händerna i styr när man tittar på baby kläder, allt är ju så himla fint!

Jösses vad klockan tickar iväg! Magen kurrar, snart dags för frukost. Om tre timmar börjar jag jobbet..PIRRIGT!

Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi, dom där klänningarna hade jag också när jag var gravid:) dom fanns på hm då också fast i andra färger. Fast i och med att magen växte blev dom mer som ett linne :P

2012-03-29 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback