Heart Chat Bubble

Michelin.

Det är ungefär så jag känner mig, som en Michelin gubbe. Inte så kul som det låter. Inga kläder passar, har inte direkt många valmöjligheter va gäller kläder. Jag känner mig tjock och äcklig mest hela tiden. Jobbig känsla :( Men men.
Det är ju inte för inget så <3.

Idag har jag varit på Work for you, kunde varit hemma och jobbat om jag ville men så skönt att sitta där borta i lugn och ro. Då bet jag att saker och ting blir gjort. Plus att jag får lite rutin :)
Sen skulle jag på "Ryggskola" men jag hade fött fel tid, tors att jag ringde och dubbelkollade imorse. Som tur är fick jag en tid hos sjukgymnasten på torsdag, och då är det bara jag och hon istället för i grupp som jag skulle på idag.

Imorgon blir det jobb i tre timmar, sen ska jag hem och äta och fräscha till mig. Sen går jag nog ner till kontoret och kollar jobb :)

Har kollat vad ja får tillbaka på skatten också, blir några tusenlappar. Plus att jag får min semesterersättning från jobbet. Hoppas det räcker till en soffa! :D

Tänkte åka till willys i helgen och fråga om lite bananlådor också. Så kan jag packa lite mer. Problemet är bara att vi inte har några tidningar att packa ner glas och sådant med. Får försöka fixa det.

Hur har ni det hemma i Skövde?

Puss
/ Lindha, längtar efter Knodden <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får berätta mer om Work for you-grejjen när vi ses nästa gång :D Och så vill jag pussa mage snart! Jäkla skola som tar upp all tid för mig :( Puss!

2012-03-20 @ 22:04:54
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Lindha

Kan jag göra gumman :) Tänk inte på det, tänk vad värt det kommer vara när du är färdig sen, grymme dig! Vi får ses när du har tid. Pusss <3

2012-03-21 @ 08:00:45
URL: http://mammalindha.blogg.se/
Postat av: monika

Gumman kolla dom tunikorna jag köpte på Gina igår! 129 kr, assköna och perfekta för oss nu :) kram

2012-03-21 @ 12:43:49
URL: http://monikaflores.devote.se
Postat av: Anonym

Jag vet att man kan känna sig ful å äcklig under graviditeten, men se på andra gravida. Hur vackra är de inte! Du är jätte vacker. Och bär på en skatt!! Kraam Mukkis

2012-03-21 @ 14:31:05
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Sussie

Bra här i skövde, varit jätteskönt väder i dag, helt otroligt!! :) Fråga kompisar om dom har tidningar över? =) puss ( lillasyster

2012-03-21 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback