Heart Chat Bubble

Natti Natti.

Ville bara kika in och säga god natt.
Imorgon blir det stan på förmiddagen och eventuellt en kaffe hos Emelie innan det <3
Sen blir det födelsedagsfirande av Bettina typ hela dagen/kvällen. Sen åker jag en sväng till Hanna och Thomas där min karl kommer befinna sig under dagen.

På söndag blir det också kalas innan hemfärd. Då är det Hanna och Evelina som skall firas! <3
Sen var denna helgen slut! Alltid fullt upp när man kommer hem till Skövde.

Så jävla tråkigt att jag inte kan stanna längre men men. Får ta och åka ner en annan helg och stanna några extra dagar snart igen. Behöver det känner jag. Bara ta dagarna som dem kommer. Blir alltid så mycket stress och fara överallt. Hatar det! Men kul att träffa vänner och familj såklart, även om jag inte ens hinner med hälften. Helgen är alldeles för kort.

Nu ska jag sova, dagen kommer bli lång imorgon.

Puss
/ Lindha, börjar bli sömnig.


Kommentarer
Postat av: Evelina :)

jätte mysigt att ni kom, längtar tills nästa gång!

puss<3

2012-03-18 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback