Heart Chat Bubble

Nya lägenheten.

Vi har precis kommit hem efter ännu en inspektering av den nya lägenheten. Åh vad jag älskar den! Nu fattas det bara en storvinst på lotto elelr diverse så jag kan möblera/inreda den fint ;)

När vi var på stan en sväng förut, gick vi in på MIO för att kika på soffa (som vanligt), hittade en som skulle passa PERFEKT tillsammans med soffbordet. Kolla bilden nedan:


Inte bara var den snygg, den var DÖSKÖN att sitta i också. 15.900:- går den loss på, på MIO. Det var kampanj på den för tillfället, annars lgiger priset på 17.900:-.
Bordet kommer jag inte ihåg priset på och jag hittar det inte på mio.se heller :/

Annars så händer det väl inte mycket just nu. I mitt huvet så planerar jag i mitt huvud hur jag vill att det ska se ut i den nya lägenheten, men det kommer förmodligen ta ett tag innan vi kommer till mållinjen.
Blir så irriterad på mig själv för att jag aldrig kan nöja mig med det fina jag har, jag väljer istället att fokusera på det jag INTE har. Så jävla onödigt! Det tar så otroligt mycket energi.
Men ibland önskar man bara att man hade obegränsat med pengar på kortet så man kunde dra det utan att tänka efter ;)

Ikväll blir det Melodigfestivalen, jag tänker rösta på Loréen (stavning?)! Vilka röstar ni på?

Puss på er!
/ Lindha, ska försöka att tänka på annat än inredning....(kan bli svårt)

Kommentarer
Postat av: monika

Gud vad snyggt!! Jag kommer hålla på Loreen, absolut :)

2012-03-10 @ 19:19:14
URL: http://monikaflores.devote.se
Postat av: Lindha

Ja, visst är det snyggt! Dog lite när jag såg dem :P

2012-03-10 @ 19:32:00
URL: http://mammalindha.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den soffan tittade vi på men den var för stor för vårt vardagsrum :( men vi beställde den i samma serie som var lite mindre. Och ljusare i tyget :) hade dock velat ha två divaner men... En är det i af! Så gudomligt skön är den!!!

2012-03-12 @ 09:44:08
Postat av: Lindha

Den är så fin och så skön! Vårat vardagsrum är stooooort så vi ska satsa på en riktigt stor familje soffa när vi köper en ny har vi sagt. Och även matsalsbord för 6 pers. Kommer bli så fint så :) Så nu hålelr vi tummarna att vi får tillbaka en massa pengar från skatten ;) Hihi

Åh harn i beställt en ny soffa redan? Myyys! Denna soffan är också väldigt ljus, finns det ljusare? :P

2012-03-12 @ 10:16:52
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback