Heart Chat Bubble

Promenadskor.

Mina promenadskor/träningsskor har jag haft i x antal år, och det börjar både synas och kännas kan jag säga.
Får skoskav av dem jätte lätt och dem känns allmänt slitna i sulan. Men jag tänkte att jag lika gärna kan använda dem nu i och med de nya jobbet. Vill inte använda ett par nya i sandlådan liksom :P.
Kikade in på Stadium där jag hittade ett par walkingskor, som dessutom var NEDSATTA till halva priset! Om tomten känner för att komma lite tidigare i år gör det inte mig något ;)


Jag tycker dem är jätte fina. Jag som aldrig brukar vara mycket för rosa prylar gillade dessa väldigt mycket :) 500 svenska riksdaler är helt överkomligt tycker jag :) Kostar strax över tusenlappen annars. Men just nu får jag prioritera annat, typ mat. KANSKE att vi kan köpa oss nya skor sen när jag fått min första heltidslön. Vi båda är i behov utav skor. Den som lever får se :)

NU börjar jag känna mig jätte seg i bollen, skulle gärna vilja lägga mig ned och sova en stund, men icke sa nicke! Måste snarare böra göra mig redo för jobbet...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback