Heart Chat Bubble

Shoes.

Dessa skor skulle väldigt gärna få flytta in i min (alldeles för lilla) skosamling.


Ballerina i mocka från H&M, 299:-

Sen ett par skitsnygga vardags boots/känga från Nelly. Kunde dock inte kopiera bilden så skickar länken istället :P
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/nelly-shoes-427/crush-boot-427850-14/

Annars då? Jo jag var ju på Work for you idag som jag skrev tidigare. Var dock bara halvdag idag då det typ inte var någon som visste att vi egentligen skulle var där till 16, så vi fick gå vid lunch tid ungefär. Då gick jag hem och åt lite mat, sen fixade jag med lite papper, fixade fram CV och PB och la in det i USB-minnet som vi fick. Imorgon skall jag fila lite på mitt PB och kolla igenom mitt CV, sedan skall jag kolla på lite olika sidor och försöka hitta något jobb att söka.
Sen har jag ett möte med vår "ledare" klockan 11 imorgon.
Vi kommer att ha obligatorisk närvaro mellan 09-16 varje dag, om man inte får jobb eller så för det går givetvis före. Men det är hårda bud och man kör hårt från vecka 1, det gillar jag. Då händer det förhoppningsvis lite.

Har precis tagit en dusch och Knodden lever rövare inne i magen <3 Älskade lilla barn.

Puss och kram
/ Lindha, längtar efter Knodden något oerhört. Är så nyfiken på vem det är som lever rövare där inne <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback