Heart Chat Bubble

Söndag.

Hej på er!
Hade en dålig dag igår men idag har vi tagit nya tag. Sovit lika dåligt dock så låg kvar i sängen lite längre.
Efter frukost åkte vi ut till en sjö med lite fika och satte oss där en stund, men vi blev lite rastlösa (Tobias alltså), så vi stannade inte länge. Var väl liite kyligare än vad jag trodde också. Men det var skönt med lite sol i ansiktet :)

Sen när vi kom hem la jag mig och vilade en stund i vanlig ordning. Och nu har vi ätit mat. Fiskpinnar med potatismos, såhär på våffeldagen. :P
Hade vi haft våffeljärn hade det utkant velat blivit det till middag men nu har vi ju inte det så då fick det bli annat, men det var minst lika gott :)

Idag är vi inne i vecka 26 (25+1), lägger upp info om det senare. Tiden går fort, snart ligger jag där och krystar ;)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, härliga bilder!! Men vad är utkant velat för något? Haha!



Puss

2012-03-25 @ 21:47:09
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, härliga bilder!! Men vad är utkant velat för något? Haha!



Puss

2012-03-25 @ 21:48:17
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback