Heart Chat Bubble

Söndag.

Då var helgen redan över, det går fort numera :/
Jag uppdaterar just nu från mobilen så vi får se hur det går.
Jag har precis ätit frukost och druckit lite kaffe. Har varit uppe tre (!) gånger inatt och kissat och sen har jag haft svårt att somna ordentligt. Har inte sovit så djupt om man säger så. Sjukt störigt. Tobias har varit vaken sen klockan 07 (!). Bra att han vänjer sig, hihi ;P

Idag ska vi börja röja lite på vinden, rensa och plocka ner lite flyttlådor och liknande. Kanske börjar packa ner lite smått varefter.
Men först ska vi ta oss ut på en promenad. Solen skiner så det gäller att få ut så mycket man kan utav den :)
Då kanske jag får tillfälle att använda mina nya solisar jag köpte igår! :)
50 pix på H&Ms barnavdelning (tack för tipset syrran).

Nu ska jag dricka lite mer kaffe sen beger vi oss väl ut. Hörs senare raringar! Kul att ni har hittat hit.

Puss och kram
/Lindha, blir väldigt glad när solen tittar fram och bebis sparkar i magen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback