Heart Chat Bubble

Tack!

Tack så mycket för alla fina grattis för den nya tjänsten! Jag är så glad och tacksam för att jag får jobba heltid igen!

Igår efter jobbet så kom älskling och hämtade upp mig! VI skulle åka och handla nämligen. Vi åkte ut till Willys i hageby och det gick nog fortare än någonsin. Vi handlade bara det vi tänkt handla också, plus till oss ;)
Sen köpte vi med oss Max på vägen hem. Jag är alltid så hijmla hungrig efter jobbet eftersom jag bara äter en gång om dagen, men idag har jag gjort iordning smörgås att ta med också så jag inte är vrålhungrig efter jobbet. Och så en frukt givetvis, älskar frukt!

Sen givk kvällen i ett igår, jag tog en dusch och slappade i soffan och sen vart klockan 23:30. Och ja, sen vet vi ju vad som hände när jag väl lagt mig i sängen.... Somnade ganska sent så det var skönt med sovmorgon till åtta idag :)

Ps Detta inlägg är tidsinställt. Är för tillfället på jobbet...

Hörs kanske senare ikväll ananrs hörs vi imorgon. Skall ringa lite viktiga telefonsamtal imorgon så måste upp i tid :)

Puss
/ Lindha, ser fram emot arbetsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback