Heart Chat Bubble

TGIF.

Äntligen fredag hörrni!
Jag kunde dock vaknat på ett bättre sätt.. Dem håller på att sätta in bredband i huset vi bor i så dem började borra tidigt imorse, låter som innih*lvete i hela huset! Jag somnade visserligen strax innan 23 igår kväll, så vid 08 (då jag ställt klockan) borde jag varit utvilad, men kände mig lite seg i bollen, det var så skönt att ligga i sängen så jag låg kvar en stund till. Men det är inte direkt så avslappnande att ligga där när man hör hur det borras och dånar i trapphuset.

Så jag gick upp och gjorde en omelett med champinjonstuvning som jag avnjöt tillsammans med några tomater.
SKall alldeles strax äta det sista och sen börja göra mig smått iordning inför jobbet. Blir nog mjukisarna på idag då jag gissar att det blir en heldel utelek, ser ut att vara fint väder! Har bara klänningar att välja på annars och det vill man inte ha i sandlådan :)

Och ikväll när jag har slutat jobbet, så skall jag svänga förbi affären och köpa en godispåse att gotta mig med framför LEt´s dance som börjar ikväll klockan 20! :)

Nu kurrar magen efter omeletten... ;)

Fresten, vad kul att ni börjar gissa lite på kön och datum, fortsätt med det! :)

Ha en trevlig fredag allesammans!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback