Heart Chat Bubble

Torsdag.

God morgon på er! Jag sitter och äter min frukost framför Vakna med the voice, som alltid :)
Skall iväg och jobba mellan 09:30-12:30, sen skall jag iväg på "möte" angående en spännande grej som kommer göra att jag jobbar heltid framöver. Är väl inte värsta grejen men det innebär ett STORT ansvar vill jag lova. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Men mer om det senare..
Och sen klockan 15:00 ska jag äntligen till sjukgymnasten!

Undrar vad vi ska hitta på i helgen då? Börja packa lite mer kanske? Ta ner det sista från vinden. Hämta lite fler bananlådor? Låter som en rolig helg va? Haha. Nej men vi få se vad vi hittar på. Vi skall lämna in vår bil imorgon då någon "avgas"lampa lyser. Får väl se hur dyr historia det blir...

Det är så mysigt att ligga kvar i sängen på morgonen och känna knodden sparka och bulla runt där inne. Så mysigt <3

Hoppas att ni får en bra dag! Här kikar solen fram idag igen :)

Puss
/ Lindha, världens lyckligaste tjej/blivande mamma/flickvän/sambo


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh låter spännande! Du måste uppdatera mig om det nästa gång vi ses <3 Disa skickar tusen pussar!

2012-03-22 @ 20:27:55
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback